Підписатись на новини

Програми для Медицини

Програми для Медицини

Програми "BAS Медицина" призначені для автоматизації роботи медичних установ, які надають медичну допомогу в амбулаторно-поліклінічних та стаціонарних умовах, а також для автоматизації кількісно-сумового обліку медичних матеріалів, медикаментів і товарів медичного призначення в аптечних пунктах.


Прикладне рішення "BAS Медицина" дозволяє створити єдиний інформаційний простір медичної організації з поділом доступу до даних за рольовим принципом.
Програма дозволяє комплексно автоматизувати різні види діяльності медичної організації, забезпечуючи тим самим ефективне управління сучасною медичною організацією.
Завдяки широким можливостям налаштування системи, можна пристосувати до різних бізнес-процесів медичної організації.


Використання конфігурації "BAS Медицина" дозволяє здійснити комплексну автоматизацію складів та відділень медичного закладу. Менеджери служб управління закупівлями товарів зможуть відстежити весь "життєвий" цикл товару, починаючи з моменту планування закупівель до моменту відвантаження товарів постачальниками.
  


"BAS Медицина" дозволяє автоматизувати:

  • Облік пацієнтів: введення відомостей про пацієнтів, включаючи персональні дані, контактну інформацію, дані медичного страхування та іншу інформацію.
  • Ведення електронних медичних карт пацієнта.
  • Облік і ведення лікарських дільниць, закріплення пацієнтів за певною ділянкою.
  • Формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом), формування рахунків на оплату.
  • Планування роботи медичної організації: складання графіків роботи медичного персоналу, приміщень та обладнання, планування завантаження медичних робочих місць.
  • Прийом оплати за медичні послуги від фізичних осіб: облік готівкових та безготівкових грошових коштів, друк касових чеків.
  • Формування змінного завдання медичного персоналу.
  • Реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106 / о); рецептів (форми Ф1, Ф3).
  • Облік обладнання, що використовується при наданні медичної послуги.
  • Взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3.
  • Облік виконаних медичних послуг.
  • Формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз.
  • Формування, друк і облік лікарняних листів.
  • Управління взаємовідносинами з контрагентами: ведення відомостей про контрагентів - страхових компаніях та інших юридичних осіб, ведення угод і договорів на надання медичної допомоги.
  • Здійснення взаєморозрахунків з юридичними особами (страховими компаніями), формування реєстру рахунків за надану медичну допомогу.
  • Управління правилами продажів медичних послуг: встановлення цін і знижок.
  • Управління маркетинговими заходами.
  • Проведення профоглядів для співробітників підприємств.
  • Реєстрація взаємодій з пацієнтами по телефону та електронною поштою для роботи Call-центрів.
  • Персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS та e-mail.


ЗАМОВИТИ БЕЗКОШТОВНУ ДЕМО-ВЕРСІЮ

можна за телефоном

+38 097 495 91 56

+38 067 433 20 97


У цій категорії немає товарів.


Компанія "СНіШ" © 2020

Задати питання

Наша Адреса

Україна, м. Вінниця, вул. Замостянська, 35, оф. 315

+38 (067) 433 20 97