Підтримка користувачів програмних продуктів KBS/UA-Бюджет здійснюється за допомогою сервісу технічної підтримки (СТП). Наявність активної підписки на СТП є необхідною умовою для отримання користувачами оновлень продуктів та послуг від офіційних партнерів розробника.
Безкоштовний СТП
Після придбання і реєстрації програмного продукту користувач отримує безкоштовний СТП на період 3 місяці.
Після закінчення безкоштовного періоду, підтримка програмного продукту KBS/UA – Бюджет здійснюється на платній основі. Подовження СТП може бути на стандартних або пільгових умовах.
Стандартне продовження СТП
Стандартне подовження СТП програмного продукту KBS/UA – Бюджет надається користувачеві у разі перерви після закінчення Безкоштовного, Стандартного, або Пільгового СТП протягом 1 місяця або більше . Стандартне подовження СТП надається терміном на 3, 6 або 12 місяців.
Пільгове продовження СТП
Пільгове подовження СТП надається користувачеві за умови безперервного використання СТП (в т.ч. безкоштовного).
Пільгове подовження СТП надається терміном на 12 місяців.
Сервіс технічної підтримки KBS/UA-Бюджет включає:
– Надання консультацій щодо роботи програмного продукту.
– Надання оновлень програмного продукту (реалізація нових функціональних можливостей, законодавчих змін, форм звітності та податків тощо).
– Право на використання попередніх оновлень програмного продукту.
– Надання доступу до інформації, яка містить новини, коментарі та консультації фахівців з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, рекомендації щодо оподаткування господарських операцій, покрокові інструкції з їх відображенням у програмі, інструкції зі складання бухгалтерської, податкової та іншої звітності.
– Прийом та аналіз пропозицій, скарг та зауважень щодо роботи програмного продукту.
Супровід (доступ до оновлень), KBS | Ціна, грн |
– СТП 3 місяці | 3 900,00 |
– СТП 6 місяців | 6 900,00 |
– СТП 12 місяців | 12 300,00 |
– СТП 24 місяців | 22 500,00 |