Програмний продукт UA-БЮДЖЕТ призначений для комплексної автоматизації бухгалтерського, фінансового і кадрового обліку, розрахунку заробітної плати, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в організаціях, що знаходяться на державному фінансуванні..
UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ дає можливість:
– забезпечити комплексний підхід до формування звітності установи.
– зібрати воєдино всі використовувані в бухгалтерії автоматизовані функції, тим самим скоротити терміни створення звітів, в тому числі податкових, і звести до мінімуму помилки при угрупованні та перенесення відомостей.
– оперативно генерувати звітність для керівника за різними розрізами роботи бухгалтерії установи.
UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ дозволяє:
– оперативно і просто налаштувати облікову політику;
– вести облік товарно-матеріальних цінностей по фінансуванню, за видами надходження, за особливостями зберігання, по партіях або по середній вартості, з автоматичним формуванням проводок при операціях з ТМЦ;
– реєструвати і вести облік МНМА і основних засобів бюджетної установи;
– вести реєстрацію та облік кадрів в бюджетній установі;
– виробляти розрахунок заробітної плати, її виплату. Вести облік штатного розкладу, облік окладів, облік доплат і надбавок, облік премій, і інших виплат співробітникам всіх категорій бюджетного установи. Створювати відомості на виплату в банк. Оформляти довідки.
– виконувати розрахунок стипендії.
– вести облік договірної документації та відслідковувати виконання угод.
– вести облік послуг бюджетної установи (отриманих і наданих), створювати друковані бланки рахунків, актів, додатків до наказів.
– формувати податкові накладні з ПДВ одночасно створенням відповідних бухгалтерських проводок, налаштовувати статистику за податковими зобов’язаннями. Використовуючи вбудовані механізми «FREDO – Звіт» без залучення сторонніх програм експортувати їх в ДПС.
– формувати всі види звітності установи: податкової (ЄСВ), 1 ДФ, балансу, звіту про фінансові результати, меморіальних ордерів, головної книги, оборотно-сальдових відомостей, карток рахунку, і ін.
– доступні специфічні види звітної документації. Ведеться облік форм (бланків) суворої звітності.
Продукт призначений для роботи бухгалтерії в установах освіти, в установах культури і творчості, в органах влади та місцевого з самоврядування, в силових відомствах, в інших закладах – одержувачів, розпорядників, головних розпорядників бюджетних коштів.
UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ:
– UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ на 1 користувача – 12900,00 грн
– UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ на 5 користувачів – 24500,00 грн
– UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ на 10 користувачів – 39500,00 грн
– UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ на 20 користувачів – 62500,0 грн
– UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ на 50 користувачів – 135000,00 грн