Автоматизація обліку
Ведення обліку
бухгалтерські курси
Галузеві рішення

FREDO Докмен

«FREDO ДокМен» – обмін електронними документами (рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними та іншими юридично значимими документами) з контрагентами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.

«FREDO ДокМен» – це сервіс користувачам програм для автоматизації бізнесу, за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу «FREDO ДокМен» з програмами для автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними й іншими документами безпосередньо з програми без створення зовнішніх проміжних файлів.

Сервіс «FREDO ДокМен» дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.

Звертаємо увагу, що обмін податковими документами (ПН/РК) здійснюється за допомогою сервісу  “FREDO Звіт”.

Додаткові послуги