Автоматизація обліку
Ведення обліку
бухгалтерські курси
Галузеві рішення

FREDO Звіт

FREDO Звіт – інтегрований з програмами для автоматизації бізнесу сервіс здачі електронної звітності до Державних органів, адміністрування ПДВ, реєстрації податкових документів (ПН/РК) в ЄРПН та обміну ними між контрагентами.

Сервіс «FREDO Звіт» надає такі можливості:

– шифрування та підпис документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

– формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;

– перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;

– дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;

– реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;

– обмін податковими документами між контрагентами;

– отримання довідки про стан рахунку ПДВ;

– пакетна обробка документів.

Сервіс працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів

Додаткові послуги